Ефективна комунікація для брендів: правила, ризики і табу

2023-02-07

У рамках реалізації проєкту "Економічний RestART", організатором якого є ВГО Українська бібліотечна асоціація за партнерства агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks, 7 лютого відбулась чергова зустріч за темою «Ефективна комунікація для брендів: правила, ризики, табу».

Колодій1

Спікерка зустрічі – засновниця комунікаційної агенції UK communications Уляна Колодій поділилась власним досвідом та поглиблено розповіла про те, як правильно вибудовувати відносини з партнерами, як працює реклама і маркетинг, на яких майданчиках і платформах.

Колодій2

Цікавим інформаційним блоком стали підказки як вибудувати стратегії та цілі, як навчитись прораховувати ризики, як комунікувати під час війни, аби не стати об’єктом хейту.

Кiлькiсть переглядiв: 87

Коментарi